This is a sticky post... please scroll down
to view the new updates!



Dear mybargain2u's valued customers and fans... please carefully read this sticky post before u proceed with any orders... your cooperation is highly appreciated. tq


As stated before, all of them are self-picked and I only have 1 piece per each

Booking ONLY VALID for 24hrs. To make reservation/booking more than 24 hrs, pls make deposit for rm10 (no refund - so please be serious when u want to make any order. Once you have made the order, I assume u already agreed with the stated terms & conditions)

Juga sila inform bilakah bayaran penuh akan dibuat utk setiap booking berdeposit tersebut.

Any payment which is not being done within 2 days after booking will be canceled without any notice. Mybargain2u shall open the offer to other potential buyers.


Lagipon, it is not fair to other customer yang sedang waiting list utk the same item tu...

Serious buyer only.... no backout please...

First come first serve and NO RESTOCK. so grab these beautiful cloth for your collection today! =)

A little bit notes:
The SOLD ITEMS have been moved to older page to increase the acceleration of accessing this main page...
just click SOLD ITEMS for reviewing the sold items. TQ

sweet & beautiful cloth, ready made baju kurung and jubah are now available to be grabbed!

So come and get 1 piece for your collection today!=)


till then, have a cheerful day! =)


2/7/09

GC LIFE COFFE PLUS


Since 2003
Diluluskan oleh Jabatan Makanan
Kementerian Kesihatan Malaysia.
Dikelaskan sebagai Makanan. Ia juga
diluluskan sebagai makanan tanggung HALAL.

SIHAT DIMINUM
LANGSING & MENAWAN
TANPA BERPUASA
MAKAN SEPERTI BIASA
DAPATKAN BADAN YANG LEBIH
LANGSING DAN MENAWAN

4 FUNGSI DALAM 1

* DETOKSIFIKASI DALAMAN
* MENGURANGKAN LEMAK
* MENYERIKAN KULIT
* PELANSINGAN BADAN

MINUMAN LANGSING SEMULAJADI

Anda boleh mempunyai badan yang langsing di samping menikmati makanan kesukaan anda. GC Life Coffee & Cocoa di buat daripada gentian bergred tinggi yang boleh larut dari Jepun, bersama-sama dengan Red Yeast Rice dan L-Carnitine, ia boleh menolong anda membakar lemak berlebihan dan mengurangkan berat badan anda dengan mudah.
Produk ini adalah selamat , berkesan dan ia boleh memberi anda badan yang sihat tanpa melalui proses diet yang pilu dan tanpa menukar cara pemakanan anda.

BAHAN-BAHAN GC LIFE COFFEE :
Whey Protein , Isolate Protein , Red Yeast Rice, Ubi Bit Merah, Soluble Fiber, Fructose, Grape Seed Extract, Teh Hijau , Ling Zhi , L-Carnitine dan Nattokinase.

SOLUBLE FIBER - Gentian boleh larut boleh di jumpai dalam sayuran .Gentian ini akan di tambahkan kedalam GC.

LIFE COFFEE - di mana ia adalah bijirin yang di kategori kan sebagai gentian semulajadi terbaik. Gentian ini boleh melarut dalam isi perut dan akan berasa kenyang dan menambahkan kandungan kedalam isi perut, ia akan mempercepatkan nya di angkut ke usus besar. Di samping dapat mengurangkan masalah sembelit dan masalah kanser sistem pencernaan. Gentian ini adalah sesuatu yang di perlukan oleh setiap orang di mana ia adalah untung keseimbangan nutrient, pengawalan kandungan gula dan juga kandungan kolestrol lama.

L-CARNITINE - sebenarnya adalah vitamin bernutrien. Ia adalah berkait rapat dengan vitamin B ( B1). Fungsi utama nya ialah meninggikan system keimunan badan.Ia memainkan fungsi yang penting iaitu membolehkan agen badan di guna semula.Ia menghantar lemak berlebihan kepada sel pembakar lemak. Tanpa L-Carnitine , lemak berlebihan tidak dapat di angkut dan tidak dapat di baker walaupun anda membuat banyak senaman atau diet.L-Carnitine menolong dan ia menghasilkan tenaga dan memperbaiki tenaga sel fizikal.

TEH HIJAU - Merujuk kepada laporan yang di paparkan oleh Jabatan Kesihatan New York, teh hijau mempunyai kebolehan bagi penyahtoksidan dan boleh menghalang kanser. Ia juga adalah agen anti oksida yang baik dan lebih kuat berbanding dengan vitamin C dan E. Teh hijau juga boleh mengawal tekanan darah tinggi , memperbaiki peredaran darah dan memperbaiki kandungan kolestrol yang baik (HDL –Kolestrol) dalam badan kita.

UBI BIT MERAH - di kenal pasti kaya dengan asid folik, karbohidrat , protein , fosforus , sodium, magnesium, kalsium dan potassium. Selain itu , ia mengandungi serat makanan , vitamin A , vitamin C, niacin dan biotin yang tinggi. Zat besi yang terkandung di dalam nya lebih mudah di serap oleh badan berbanding zat besi dari makanan tambahan. Asid folik yang terkandung di dalam ubi bit merah ter bukti berkesan mencegah barah terutama barah paru-paru.Ia juga mengelakkan serangan penyakit jantung.

RED YEAST RICE - adalah nutrient suplemen semulajadi di mana ia dapat mengurangkan paras kolestrol. Ia di gunakan oleh orang cina sejak dinasti Tang dan di Jepun ia di kategorikan sebagai makanan Premium Suplement sihat. Kajian terhadap 1000 pesakit yang bertekanan darah tinggi dan berkolestrol tinggin menunjukkan bahawa selepas mereka mengambil red yeast rice selama 8 minggu , paras kolestrol mereka berkurangan sebanyak 32% dan tanpa kesan sampingan.

GRAPE SEED EXTRACT - Anggur mengandungi glukosa , protein , lemak , multivitamin (A,B,B2,B12) dan mineral lain yang berkualiti tinggi. Anggur ekstrak mengandungi ologomeric proanthocyanidins (OPCs) di mana ia adalah kelas flavonoids (water soluble compounds ) boleh ber reaksi sebagai aktiviti anti oksida dan memusnahkan radikal bebas.

LINGZHI - Zaman dahulu Maharaja China menggunakan cendawan LingZhi sebagai makanan diet mereka dan juga di kenali sebagai makanan Maharaja. LingZhi boleh menghalang tekanan darah tinggi, sakit jantung dan boleh mengawal kandungan kolestrol. Di Jepun ia sudah di terima secara menyeluruh dan di gunakan untuk rawatan kanser.

NATTOKINASE - adalah sejenis enzim fibrinolitik poten yang di ekstrak dan di tulen kan daripadan sejenis makanan tradisional Jepun yang di kenali sebagai Nato.Natto adalah makanan yang di tapaikan yang berbentuk seperti keju.Ia telah di gunakan di Jepun melebih 1000 tahun. Rasa nya di gemari ramai dan ia di gunakan sebagai pengubatan tradisional yntuk penyakit jantung dan penyakit vascular. Enzim fibrinolik poten Nattokinase selamat di gunakan memandangkan ia telah di gunakan secara tradisional untuk tempoh masa yang panjang.

{Nattokinase membawa banyak manafaat antara nya mudah di ambil secara oral, keberkesanan di sahkan, membawa kesan jangka panjang , menjimatkan kos, dan boleh di gunakan untuk pencegahan.Natto mengandungi sebatian Pyrazine dan jenis enzim serine protease yang di kenali nattokinase, ia boleh mengurangkan pembekuan darah melalui fibrinolisis darah beku secara langsung dan perencatan protein plasma pengaktif perencat plasminogen 1 ( plasminogen activator inhibitor 1). Ini membantu mencegah trombosis , sebagai contoh nya dalam kes penyakit jantung, embolisme pulmori atau strok. Natto juga kaya dengan vitamin K, yang memainkan peranan dalam pembentukan kumpulan pengikat kalsium dalam protein.Ia membantu pembentukan tulang dan mencegah osteoporosis.Natto juga di katakana membawa kesan antibiotic , memperbaiki pencernaan , mengurangkan tanda –tanda penuaan, dan mencegah keobesan.Segala gala nya berlaku secara semula jadi, supplemen diet yang berdasarkan makanan ini telah membawa kepada kestabilan saluran gastrousus , perubatan dalam pH dan suhu badan.}

3 STANDARD ANTARABANGSA

1. Ia memenuhi 5 produk pelangsingan WHO
- Tidak perlu berpuasa
- Tidak julap
- Tidak akan kehilangan tenaga
- Tiada penghidratan
- Tidak memantul

2. Proses Pembuatan GMP

3. Proses Jepun Berteknologi Tinggi

5 KAEDAH UNIK

* Tidak perlu berpuasa
* Perasa yang sedap
* Tidak memantul
* 100% Gentian Semulajadi
* Lebih Daripada 10 makanan suplemen Bergred Tinggi

KANDUNGAN UTAMA BAGI KESIHATAN:
**Whey Protein adalah antioksida yang baik, pemusnah radikal bebas dan memperbaikan sistem keimunan.

**Red Yeast Rice boleh mengurangkan lemak dan kolestrol yang rendah.

**Serbuk Red Yeast mengandungi fiber yang tinggi, boleh menyahtoksik dan memperbaiki sistem pencernaan.

**Gentian yang boleh melarut boleh mengurangkan risiko bagi sembelit dan boleh memperbaiki system perncernaan kita.

**Fruktosa yang boleh mengelakkan diabetes dan kolestrol tinggi.

**Anggur boleh menghalang enzim yang tidak baik di samping memperbaiki peredaran darah.

**LingZhi boleh memberbaiki system keimunan, menghalang sakit jantung dan kanser.

**Teh hijau adalah anti oksida yang baik dan boleh memperbaiki peredaran darah.

**Nattokinase membantu mengurangkan masalah darah membeku, mengelakkan penimbunan lemak dan merangsang metabolisma.

UNTUK PENGGUNAAN DI SYORKAN:
***Sesiapa yang lebih berat boleh mengambil 2 peket sehari selepas makan.
***Bagi suplemen am untuk kesihatan – adalah 1 peket sehari.


NOTA PENTING:

1. Adalah di galakkan lebih minum air , di cadangkan mengambil air - 2000ml - 2500ml sehari.Ini kerana penguraian lemak 1 gm memerlukan 10ml air.

2. Adalah di cadangkan mengambil produk GCL dlm masa 45 hari sebagai satu proses lengkap. Bagi sesiapa yang mengalami berat badan yang berlebihan atau ketidak seimbangan hormon, adalah di cadangkan jangan berhenti mengambil produk ini pada setengah program jika ingin melihat keputusan yang baik.

3. Bagi mendapat keputusan yang baik , adalah di cadangkan utk tidak mengambil sebarang perubatan lain atau sebarang bahan dalam bentuk dadah ( contoh pil pelangsing ) semasa mengamalkan produk GCL.

4. Kekalkan pengambilan makanan bergizi , bahan yang kandungan gula yang rendah.
Bersama-sama dengan senaman yang secukupnya akan membantu anda mendapat keputusan yang lebih baik.


No comments: