This is a sticky post... please scroll down
to view the new updates!



Dear mybargain2u's valued customers and fans... please carefully read this sticky post before u proceed with any orders... your cooperation is highly appreciated. tq


As stated before, all of them are self-picked and I only have 1 piece per each

Booking ONLY VALID for 24hrs. To make reservation/booking more than 24 hrs, pls make deposit for rm10 (no refund - so please be serious when u want to make any order. Once you have made the order, I assume u already agreed with the stated terms & conditions)

Juga sila inform bilakah bayaran penuh akan dibuat utk setiap booking berdeposit tersebut.

Any payment which is not being done within 2 days after booking will be canceled without any notice. Mybargain2u shall open the offer to other potential buyers.


Lagipon, it is not fair to other customer yang sedang waiting list utk the same item tu...

Serious buyer only.... no backout please...

First come first serve and NO RESTOCK. so grab these beautiful cloth for your collection today! =)

A little bit notes:
The SOLD ITEMS have been moved to older page to increase the acceleration of accessing this main page...
just click SOLD ITEMS for reviewing the sold items. TQ

sweet & beautiful cloth, ready made baju kurung and jubah are now available to be grabbed!

So come and get 1 piece for your collection today!=)


till then, have a cheerful day! =)


2/7/09

GC LIFE CLEANSE PLUS


* 100% Minuman Berasaskan Tumbuhan
Tanpa Kesan Sampingan

SESUAI UNTUK SEMUA UMUR DAN KEADAAN
* PESAKIT KANSER
* SISTEM IMUN YANG LEMAH
* HATI,USUS DAN PERUT YANG LEMAH
* LEBIH BERAT ATAU KURANG BERAT BADAN
* MEREKA YANG PENTINGKAN KESIHATAN
* NYANYUK, PRA-PENUAAN DAN LEMAH BADAN
* JERAWAT DAN JERAGAT
* PESAKIT PENYAKIT KRONIK
* SEMBELIT DAN BUASIR


BERTINDAK 10 DALAM 1 FUNGSI UTAMA

** MENYAHTOKSI SEL BADAN

** MENGAKTIFKAN SEL BADAN

** MERANGSANG METABOLISMA

** MENGUATKAN SISTEM ENDOKTRIN

** MEMBAKAR LEMAK BERLEBIHAN

** PEMBERSIHAN SISTEM DALAMAN

** PEMBERSIHAN SISTEM DALAMAN

** PENAMBAHAN BAKTERIA L. BIFIDUS DALAM USUS

** MENGUATKAN SISTEM IMUN BADAN

** MENGHALANG PERTAMBAHAN LEMAK

** MEMBEKAL NUTRIEN YANG DIPERLUKAN
OLEH BAKTERIA YANG BERGUNA

(-->) PENAMBAHAN DUA SUKATAN SERABUT KELAPA SAWIT

PEREDARAN DALAMAN
Seorang dewasa selalunya membawa sehingga 5kg sisa najis di dalam usus besar. Jika dibiarkan terlalu lama di dalam usus, ia akan diekstrak semula oleh tubuh untuk penambahan nutrien. Lama kelamaan, saiz najis akan bertambah halus sehingga ia boleh diserap oleh salur darah. Melalui salur darah, apabila saiz najis ini teredar keseluruh tubuh, ia akan mula memusnahkan setiap organ dan sel darah tubuh kita. Untuk memastikan peredaran dalaman yang sempurna, kita bukan sahaja perlu menyahtoksik tetapi juga perlu mengurangkan pembiakan bakteria yang membahayakan, di samping merangsang pembiakan bakteria yang diperlukan oleh tubuh. Membekalkan bakteria yang berguna ini dengan nutrien atau zat yang betul adalah cara terbaik untuk menyahtoksik dan mengekalkan peredaran dalaman yang sihat.

SEGITIGA EMAS UNTUK USUS YANG SIHAT
Mengembalikan usus kepada tahap atau keadaan asal adalah suatu proses dalaman yang sangat penting untuk kita sentiasa sihat dan cantik. Untuk mencapai tahap kesihatan yang optima, memakan pelbagai jenis zat dan nutrien adalah penting. Tetapi, pencernaan dan penyerapan yang baik terhadap zat dan nutrien ini adalah sama pentingnya. Oleh itu, menjaga kebersihan usus adalah sangat penting di samping mengimbangi bilangan bakteria berguna di dalamnya. Ia akan melancarkan pencernaan makanan dan asimilasi nutrien.

3 KOMPONEN INI SANGAT DIPERLUKAN BAGI MEMASTIKAN USUS YANG SIHAT:
* FIBER (serat) Pelangsingan
* OLIGOSACCHARIDE
* PROBIOTIK

GC LIFE CLEANSE PLUS mengandungi ke semua 3 komponen ini pada kadar yang seimbang, membentuk Segitiga Emas; sinergi 3 komponen ini menghasilkan usus yang bersih dan sihat.

ISOMALTOOLIGOSACCHARIDES (OLIGO)
Oligo adalah sejenis gula yang didapati terutamanya di dalam buah-buahan. Di Jepun, ia digunakan di dalam lebih daripada 450 jenis makanan. Ia diasimilasikan di dalam tubuh lebih perlahan daripada gula biasa, namun Oligo pada dasarnya mengandungi nilai zat yang sama serta lebih diinginkan. Oligo terurai lebih perlahan kerana ia tidak menggunakan insulin, sebaliknya ia diuraikan oleh enzim di dalam usus. Ia adalah gula yang lebih selamat digunakan dan membantu mengurangkan risiko kencing manis dan kolesterol tinggi.

SERBUK PROBIOTIK membantu:
* MENGHALANG KANSER
* PENGOKSIDAAN SEL
* MENGUATKAN SISTEM IMUN
* MERANGSANG METABOLISMA
* MEMPERBAIKI SISTEM PENCERNAAN
* MENINGKATKAN PENYERAPAN KALSIUM

LANGSING DAN RAMPING

PENYERAPAN LEMAK
Ia Menghalang penyerapan lemak oleh badan, seterusnya mengurangkan penyerapan kalori dan pengumpulan lemak. Maka bentuk tubuh yang ideal dapat dikekalkan.

SERBUK OREN
Ia mengandungi antara bahan paling aktif yang merangsang kelenjar adrenal merembeskan BETA 3 untuk menguraikan lemak. Ini menggalakkan proses pembakaran lemak dalam badan. Di samping itu, ia mengawal selera makan dan meningkatkan kadar metabolisma.

PEMBAKARAN LEMAK
Proses pembakaran lemak adalah merupakan proses menukar lemak kepada tenaga. Ini secara tidak langsung merendahkan paras lemak dalam badan.

ASID SITRIK
Asid ini dapat digunakan untuk membakar lemak dan menukar keadaan badan supaya lebih beralkali, di mana lemak tidak mungkin wujud.

MENGUATKAN BADAN
FIBER OAT
Membantu mengurangkan kolesterol, mengelak serangan sakit jantung dan tekanan darah tinggi. Ia kaya dengan kumpulan Vitamin B dan mineral. Ia membantu menghapuskan buasir, melegakan sembelit dan melambatkan proses penuaan untuk kulit yang lebih lembut dan licin.

SPIRULINA
Ia merupakan sejenis tumbuhan laun mikroskopik yang kaya dengan gabungan nutrien dan zat yang paling menyeluruh yang sangat diperlukan oleh tubuh manusia. Spirulina kaya dengan protin, vitamin, klorofil, beta kerotin dan lain-lain mineral yang diperlukan setiap hari oleh tubuh. Penggunaannya secara berterusan dalam jangka panjang akan meningkatkan potensi tenaga dan daya lketahanan badan, memperbaiki imbangan hormon, meneutralkan nilai ph badan dan menghindarkan pelbagai jenis penyakit.

FIBER PELANGSINGAN EPAL
Sumber yang kaya dengan serat pelansingan serta mengandungi vitamin A, B, C dan lebih dari 10 jenis nutrien yang lain. Ia juga amat kaya dengan phytochemicals (anti-oksidan yang boleh ditemui di dalam tumbuhan, buah-buahan dan sayuran). Kandungan fiber yang tinggi ini membantu memperlahankan pelapasan gula ke dalam badan. Ini membantu mengawal paras gula dalam darah dengan lebih stabil. Epal juga penting dalam mengurangkan kolesterol dalam darah, memperbaiki sistem pembuangan najis (fungsi usus), mengurangkan risiko strok, kanser prostat, kencing manis jenis II dan asma. Epal juga boleh menyekat masalah berkaitan penuaan, menghalang kedutan kulit dan menggalakkan penurunan berat badan.

ALFAFA
Mengandungi pelbagai jenis vitamin dan mineral ( memperlahankan proses penyerapan kolesterol dan menghalang artesiosklerosis), protin, asid amino, vitamin A, B1, B2, B6, C, D, E, K, Kalsium, magnesium, zat besi dan zink serta pelbagai lagi.
Sindrom pra-haid, anemia, asid urik berlebihan, sakit sendi dan ketidakseimbangan hormon, boleh disembuhkan dengan ALFAFA.

SERABUT KELAPA SAWIT
Serabut kelapa sawit diekstrak daripada batang kelapa sawit. Ia kaya dengan kandungan lignin. Lignin dalam serabut diet amatlah bermanfaat terhadap kesihatan badan manusia, terutamanya berkesan untuk MENGURANGKAN KOLESTROL,KOLAT, LEMAK, KARBOHIDERAT dan TOKSIN dalam badan.

Kajian menunjukkan bahawa pengambilan serabut yang mencukupi, terutamanya serabut yang kaya dengan lignin dapat mencegah jangkitan virus dan penyakit kanser (barah). Namun, bukan semua serabut diet mengandungi lignin, lignin hanya boleh didapati pada batang pokok yang matang. Serabut kelapa sawit diekstrak daripada pokok kelapa sawit yang melebihi 20 tahun dengan kandungan lignin yang kaya.

Sememangnya pengambilan serabut kelapa sawit dalam diet harian mendatangkan pelbagai menafaat terhadap badan manusia, antaranya:

* MENCEGAH SEMBELIT
* MENGEKALKAN SISTEM PENCERNAAN YANG SIHAT
* MENYEIMBANGKAN PROBIOTIK DALAM KOLON
* MENYEIMBANGKAN TAHAP GULA DARAH, MENCEGAH DIABETES
* MENURUNKAN KOLESTROL DALAM DARAH
* MENGAWAL BERAT BADAN DENGAN BERKESANNYA
* MENCEGAH PENYAKIT JANTUNG KORONARI DAN STROK
* MENCEGAH KANSER KOLON DAN KANSER PAYU DARA

REAKSI-REAKSI POSITIF SELEPAS PENGGUNAAN GC LIFE CLEANSE PLUS
JANGKA MASA PENDEK : GUNA SELAMA 3 - 6 HARI
* Kerap buang air besar. Kerap pergi ke tandas. Najis yang tersumbat dalam kolon disingkirkan
* Perut tidak selesa dan mengandungi gas berlebihan. Ini adalah reaksi penyahtoksikan yang semulajadi di tubuh kita.
* Jika pH tubuh anda berasid atau anda pernah mengidap penyakit dahulukala, bahagian-bahagian lemah tubuh anda mungkin berasa sakit.
* Najis timbul dipermukaan air, berwarna kuning keemasan. Ini menunjukkan sistem pencernaan dan keadaan tubuh telah diperbaiki.

JANGKA MASA SEDERHANA : GUNA SELAMA 6 - 45 HARI
* Kurangkan kandungan air di dalam kolon. Kandungan toksin di dalam najis juga diturunkan.
* Mencegah toksin yang tidak diingini daripada terserap ke dalam tubuh dan mengurangkan beban sistem hati
* Toksin di dalam setiap organ dan aliran darah akan dikurangkan secara perlahan. Paras oksigen akan meningkat dan anda berasa lebih bertenaga.
* Pada mas aini, paras toksin di dalam tubuh akan menurun secara drastik. Anda berasa lebih sejahtera dan wajah juga kelihatan lebih berseri-seri.
* Melaraskan sistem hormon dan meringankan ketidakseimbangan hormon. Ini dapat mencegah warna kulit yang kemerah2an, pempigmenan kulit dan jagat. Jika anda mempunyai tekanan darah tinggi dan mengidap penyakit hati, atau penyakit membawa maut yang lain, ia akan mula sembuh atau dilegakan dengan nyata sekali.

JANGKA MASA PANJANG : GUNA SELAMA 45 HARI KE ATAS
* Toksin di dalam tubuh akan disingkirkan
* Apabila penyakit di tubuh anda anda semakin ringan, anda mula pulih secara beransur-ansur
* Keupayaan untuk mencegah penyakit daripada merebak sangat berkesan. Ini membolehkan anda mencapai kesihatan secara semulajadi, hidup lama dan kekal bersemangat.

CARA PEMAKANAN :
Minum 1/2 jam SEBELUM MAKAN.
Masukkan 1 sachet CLEANSE PLUS ke dalam segelas (350cc)air sejuk atau suam. kacau dan minum dengan segera. Selepas 1/2 hingga 1 jam, minum segelas air kosong.

CADANGAN PENGGUNAAN:
Untuk mengekalkan kesihatan optima, minum 2 X SEHARI, SEBELUM SARAPAN dan SEBELUM MAKAN MALAM.

No comments: